Aankomst Auckland + dankbaar

21 november 2017 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Hallo allemaal,

Na een erg lange reis zit ik inmiddels redelijk uitgeput op mijn hostelkamer. Afgelopen dagen weinig geslapen en nu toch stiekem al veel kilometers gelopen door Auckland. Al wel flink wat mooie dingen gezien en ook duidelijk wat ik morgen ga doen, daarom nu alvast een eerste update.

Allereerst wil ik mijn lieve (ex)collega’s, vrienden en natuurlijk mijn broertje, zijn vriendin en mijn ouders bedanken voor vele leuke momenten samen de afgelopen welen. Ik besefte me in het vliegtuig nogmaals dat ik echt heel leuke mensen om me heen heb verzameld en daar ben ik ook zeer dankbaar voor. Vooral ook dat al die mensen dat in goede gezondheid kunnen doen, iets wat niet altijd vanzelfsprekend is.

Na wat films te hebben gekeken, wat muziek te hebben geluisterd en tussendoor wat eten en drinken ging de eerste vlucht erg soepel. Wel zaten mijn oren na die vlucht nog aardig lang dicht, maar dat was gelukkig voor de 2e vlucht voorbij. Op het vliegveld gezellig gepraat met een Nederlandse vrouw die ook naar Auckland door zou vliegen. Ze gaat namelijk haar zoon opzoeken. Gelukkig ging de tijd daardoor lekker snel en was het een mooi moment om in het vliegtuig gaan slapen. Dat is helaas maar amper gelukt en dat merk ik nu wel.

Vandaag is me opnieuw duidelijk geworden dat een stad als Auckland leuk en interessant is, maar ik hier duidelijk voor de natuur kom. Daarom morgen met de ferry naar een nabij gelegen eiland om daar van de natuur en het strand te gaan genieten. Ik wil het er verder niet inwrijven, maar het is echt prachtig weer.

Het zou heel goed kunnen dat de volgende update wat langer op zich laat wachten, maar dat moet je zien als een goed teken ;)

Tot snel lieve mensen,

Jurgen

1. Loes & Robin:
    21 november 2017
    Wat een mooie woorden Jurgen! Hele mooie reflectie zo aan het begin van je reis. En wat die betreft: klinkt als een uitstekend begin met zo te zien een prima zonnetje. Geniet van de natuur en we blijven je uiteraard volgen!

Groeten,

Loes, Robin en de dames :)